Вечори на хуторі біля Диканьки ( Сценка про Оксану і Вакулу)
День Здоров'я
Участь у бібліотечній читацькій пригоді
Похід до бібліотеки
Благоустрій шкільного подвіp'я
Готуємося до Великодня-розмальовуємо писанки
Святкування Нового Року
Свято 1 Вересня
Участь у святі Веселкової Республіки
День Урожаю
Бесіда у ЛЕМ про правила користування електроприладами
Створення проекту про безпечну поведінку школярів
Ми вчимося сортувати сміття
Посвята в п’ятикласники
Мета: формувати почуття гордості за
свою належність до шкільної родини, створити комфортні умови для розвитку
творчих здібностей дітей, виховувати почуття колективізму, відповідальності,
впевненості в своїх силах.
Місце
проведення: актова зала
школи.
Оформлення
залу: кольорові
кульки, квіти.
Хід свята
Класний керівник. Шановні учні,
вчителі, гості свята! В житті кожної людини бувають важливі переломні етапи,
які символізують перехід до нової, більш високої якості, відповідальності,
зрілості. Ось і сьогодні у велику шкільну родину середньої школи вливається ще один
колектив тепер уже учнів 5 класу. Саме колектив, бо ці діти дружні, завзяті та
працьовиті. Я вірю, що в цих дітей попереду славних звершень, перемог і
здобутків. А ми, вчителі, разом з батьками, рідними та друзями школярами маємо
в цьому допомогти, бо і самі колись були
п’ятикласниками. Тож зустрічайте!
Під музичний супровід і
оплески глядачів по черзі заходять п’ятикласники
1.
Синьоока, щира українка, співуча з діда-прадіда, запальна та відповідальна Андронова Дана;
2.
Супервідповідальний, культурний, скромний, щирий та
доброзичливий Хованець Денис;
3.
Щира, слухняна, старанна, самостійна, гарна і добра Вершигора
Вікторія;
4.
Скромний, загадковий, добрий, совісний, справжній господар Євсєєв Олександр;
5.
Рухливий, навіть нестримний, сильний, кмітливий Козловський
Ілля
У виконанні п’ятикласників звучить
пісня «Не давайте суму жити»
Вірші
п’ятикласників:
Андронова Д.
Ми – веселі
і щасливі!
Є нам чим
пишатися!
Бо збулася
наша мрія –
В п’ятому
навчатися!
Хованець Д.
Перша
вчителька! Це Ви
Нам шлях до
знань відкрили.
Ми щиро
вдячні Вам за те,
Що пестили й
любили!
Вершигора В.
Рідна школо!
Ти даєш
Нашим мріям
крила.
Родина,
друзі, вчителі –
Ось в чому наша
сила!
Козловський І.
Ми сильні,
спритні і швидкі
І живемо –
не тужимо!
В серцях у
нас здоров'я дух,
Бо ми із
спортом дружимо!
Євсєєв О.
Рідна школа
нас навчила
Старших
поважати.
Шанувати
вчителів,
Малих не
ображати!
Андронова Д.
Річку, ліс,
село квітуче,
Як вас не
любити!
Примножуєм,
охороняєм
І вміємо
відпочити!
Вершигора В.
І рибалка, і
футбол,
Вишивка і
квіти…
Світ
захоплень в нас – ого!
Ніде правду
діти!
Хованець Д.
Вірте нам!
Ми не зламаєм
Ваших
сподівань.
Гідно
труднощі здолаєм
На шляху до
знань!
Андронова Д.
Калинова,
солов’їна
В серцях
навік єдина.
Ми будемо
гідними тебе,
Рідна Україно!
Ведучий. Вітаємо вас, дорогі учні,
шановні батьки, учителі, гості та всі друзі нашої школи. Сьогодні ми зібралися
для того, щоб відзначити урочисту подію — посвячення учнів в п’ятикласники.
Подивіться на учнів, які зібралися сьогодні в цій залі. Це вже не ті первачки,
яких батьки за руку приводили до школи. Вони подорослішали, багато довідалися
нового, багато чого навчилися. А ось чого саме вони навчилися, ми сьогодні
з’ясуємо.
Ведуча. Але все трішки пізніше. А зараз
вас, наші дорогі п’ятикласники, прийшли поздоровити й підтримати учасники
танцювального колективу.
Танець
Ведучий. Чотири роки тому ви прийшли до
першого класу. Навчилися читати, писати, дружити. І з вами упродовж чотирьох
років була поруч ваша перша вчителька. Ви ніколи не забудете її ласку, турботу
і з вдячністю згадуватимете її. Привітаємо першу вчительку наших учнів
Загородню Людмилу Болеславівну.
З
привітальним словом до п’ятикласників звертається перша вчителька.
Ведуча. Але поздоровлення на цьому ще не закінчені.
Вас, наші милі п’ятикласники, прийшла поздоровити зі святом найголовніша лядина
в школі. Це наш директор Бичок Анатолій Віталійович.
З
привітальним словом до п’ятикласників звертається директор школи.
Ведучий. Щоб носити почесне звання п’ятикласника вам
потрібно пройти деякі конкурси і довести, що ви гідні цього звання. На нашому
святі кожний із вас зможе виявити всі свої таланти, продемонструвати те, чого
ви встигли навчитися в початковій школі.
Ведуча. Перший конкурс «Новий розклад». У нашій
школі людина, яка складає розклад — Музичинська О.О. Це незвичайна людина, і
тому вона вирішила все в школі переробити і переінакшити. Старі назви уроків їй
страшно набридли. Так в шкільному розкладі замість «Читання» з’явиться
«буквоскладання». Вашим домашнім завданням
було допомогти їй придумати нові назви для таких уроків, як математика, українська мова, література, фізкультура, праця,
малювання.
Ведучий. Наступний конкурс «Портрет класу». Вам за визначений час
потрібно зобразити
портрет свого класу.
Ведуча. Поки наші п’ятикласники будуть
творити послухайте
Цікаві
відповіді школярів
—
Навіщо треба мити
рука перед обідом?
рука перед обідом?
—
Щоб ложку не забруднити.
—
Де ховаються комарі
взимку?
— Не знаю, але краще б вони
й улітку там залишалися.
взимку?
— Не знаю, але краще б вони
й улітку там залишалися.
—
Назвіть три речі, без яких людина не може жити.
— Сніданок, обід і вечеря!
— Сніданок, обід і вечеря!
—
Звідки Христофор Ко-
лумброзпочав свою подорож?
— Із дому.
— Чому вода у морі солона?
— Бо там плавають оселедці.
— Ти навіщо черепаху додому
приніс?
лумброзпочав свою подорож?
— Із дому.
— Чому вода у морі солона?
— Бо там плавають оселедці.
— Ти навіщо черепаху додому
приніс?
—
Хочу перевірити, чи
справді вона може двісті
років прожити.
— Чому ви посварилися?
справді вона може двісті
років прожити.
— Чому ви посварилися?
—
А ми не сварилися, ми
тільки билися.
тільки билися.
Ведучий. Зараз наші п’ятикласники продемонструють свій шедевр.
Ведуча. А тепер давайте
перевіримо наскільки ви були уважними на уроках в початковій школі.
Ведучий. Отже наступний конкурс «Ерудит».
Вам наші юні школярі потрібно дати правильні відповіді на запитання.
— Що в воді не горить, а в вогні не тоне? (лід)
— Який відомий герой із казки був хлібобулочним продуктом?
(колобок)
— У фермера було 10 овець. Всі крім дев’яти, втекли.
Скільки овець залишилось? (дев’ять)
— Що важче 1 кілограм заліза чи 1 кілограм пір’я ? (вони
рівні)
— Як називається найрозумніший вид спорту? (шахи)
— Найперший шкільний підручник? (буквар)
— Що
тепліше одного кожуха? (Два кожухи)
— Сім братів мають по одній сестрі. Скільки всього дітей.
(вісім)
—
Що
у казці дід посадив, а витягти не міг? (ріпку)
—
Ведуча. Наступний конкурс
допоможе нам перевірити, як ви самі вмієте організовувати свята. Я впевнена, що
є свято, яке люблять усі. Це новий рік. Але який же Новий рік без ялинки? Ось
ви зараз і організуєте нам «справжню
ялинку» з іграшками та прикрасами.
Ведучий. Виберіть одного
учня що й буде новорічною ялинкою. У вас є 3 хвилини щоб прикрасити її ось цими
підручними засобами.
Учні прикрашають «ялинку».
Ведуча. Ви вже довели
нам, наскільки ви талановиті й розумні, а тепер ми хочемо перевірити, наскільки
ви швидкі і спритні
Ведучий. Наступний конкурс
називається «Гра із стільцями». Умови
гри такі: звучить музика, ви танцюєте навколо стільців, коли музика
закінчується потрібно чимскоріше сісти на стілець. Хто не встиг вибуває із гри.
Ведуча. Останній конкурс
називається «Праця». Кругла повітряна куля невеликого розміру схожа на голову. Правда, для
повної схожості з головою ще не вистачає очей, вух, носа, губ і так далі.
Ведучий. Спробуйте вирізати з паперу ті «частини обличчя», яких не вистачає і
наклеїти їх на повітряну кулю. В результаті проста повітряна куля найчарівнішим
чином може перетвориться на голову…
Ведуча. Молодці! Ви
довели нам, що до дружньої шкільної родини учнів середньої ланки входять розумні, талановиті й винахідливі
учні.
Ведучий. Для
зачитання урочистої клятви п’ятикласників запрошується учениця 9 класу, президент школи Саніцька Дар’я.
КЛЯТВА
ПЯТИКЛАСНИКА
Переходячи в ряди учнів середньої школи, перед обличчям
своїх товаришів, рідних та вчителів урочисто клянусь:
1.Біля дошки стояти як найкращий воротар, не пропускаючи
повз вуха ні одного запитання, навить самого важкого і підступного.
Клянусь!
2.Не доводити вчителів до температури 100 градусів.
Клянусь!
3. Бути швидкими і стрімкими , але не перевищувати
швидкості 1км за годину під час руху по шкільних коридорах.
Клянусь!
4. Плавати тільки на оцінках «добре» і «відмінно» у морі
знань і пірнати до самої глибини.
Клянусь!
Класний керівник. Отже, давайте ще раз привітаємо наших п’ятикласників
із сьогоднішнім святом. А ще дозвольте мені від імені класу запевнити вас - ми не
підведемо!
Під музику п’ятикласники виходять.
Анкета для батьків
Сценка до ДНЯ УЧИТЕЛЯ
Анкета для батьків
Чи допомогаєте
ви виконувати домашнє завдання і з яких предметів?
чи часто ви
вибачаєтесь перед своєю дитиною і зізнаєтесь у своїй неправоті?
Коли ви востаннє
заглядали у щоденник?
Скільки часу ви
спілкуєтесь з дитиною щодня? Які ваші улюблені теми для розмови?
Що востаннє ви
обіцяли дитині купити чи зробити за гарну поведінку і чи дотримали ви свою
обіцянку?
Стосовно чого у
вас виникають непорозумінням з дитиною і як ви їх вирішуєте?
Що ви можете
сказати про темперамент своєї дитини? Що вас радує і що турбує?
Яке хоббі вашої
дитини?
Чи дотримується
дитина режиму і розпорядку дня?
Як часто ви
перевіряєте чи виконала дитина домашне завдання і як реагуєте на невиконані
уроки?
Скільки часу
дитина проводить за комп’ютером , телефоном, планшетом? Для чого вона їх
використовує?
На які гуртки
ходить ваша дитина? Якщо не ходить , то чому?
За що зазвичай
ви сварити дитину?
Як ви думаєте ,
як ваша дитина ставиться до навчання та школи?
Чи знаєте ви
поіменно усіх друзів вашої дитини? Як вони проводять дозвілля?
Чи знаєте ви
страхи вашої дитини?
Які риси
характеру своєї дитини ви б хотіли змінити? Якими рисами дитини ви пишаєтесь?
Як допомогає вам
дитина удома?
Якою б ви хотіли
бачити свою доньку ( свого сина) через 10 років?
Після
непорозуміння дитини і вас як батьків хто перший починає миритися?
Як часто ви
критикуєте і робити зауваження своїй дитині? Як вона на це реагує?
За що найчастіше
ви хвалити дитину?
У 5-му класі діти переходять до нової системи навчання: «класний керівник -
учителі-предметники», уроки проходять у різних кабінетах. Інколи діти навіть
змінюють школу, у них з’являються нові однокласники. До того ж перехід з
початкової школи у середню співпадає зі своєрідною віковою кризою - початком
переходу від дитинства, що є досить стабільним періодом розвитку, до молодшого
підліткового віку.
Більшість дітей переживає цю подію як важливий крок у своєму житті. Деякі
пишаються тим, що вони подорослішали, інші мріють розпочати «нове життя».
Адаптація у 5-му класі багато в чому схожа з адаптацією у 1-му класі.
Що викликає стрес у п’ятикласників? Різкі зміни умов навчання, різноманітні
та більш ускладнені вимоги, які ставлять до дітей середньої навчальної ланки,
навіть зміна «статусу» у початковій школі на «наймолодшого» у середній - все це
є досить серйозним випробуванням. У цей період діти можуть стати невпізнанними:
тривога, боязкість чи, навпаки, розв’язність, надмірна метушливість, збудження
охоплюють їх. У зв’язку з цим у них може знизитись працездатність, вони можуть
стати забудькуватими, неорганізованими. Іноді порушуються сон, апетит.
Шановні батьки!
Постарайтеся забезпечити дитині
спокійну, доброзичливу обстановку,
чіткий режим,
зробіть так, щоб п’ятикласник відчув вашу
підтримку та допомогу.
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ
Що ускладнює адаптацію дитини до нових умов навчання?
1. Протиріччя та неузгодженість вимог різних педагогів. До школяра вперше
ставлять багато вимог. І він повинен навчитися враховувати ці вимоги,
співвідносити їх одне з одним, долаючи пов’язані із цим труднощі, тому що ці
вміння необхідні у дорослому житті.
2. На п’ятикласника обрушується потік інформації, насичений термінами,
незрозумілими словами. Вихід простий; поясніть дитині, що неповне, неточне
розуміння слів нерідко лежить в основі нерозуміння шкільного матеріалу і в
зв’язку з цим необхідно звертатися до довідників, слов
ників.
3. У п’ятому класі багато дітей відчувають самотність, тому що улюбленої
першої вчительки немає поруч, а класному керівникові часто не вистачає часу
приділяти їм увагу в тій же мірі. А інші «шаленіють» від свободи та носяться по
всій школі, задираючись навіть до старшокласників. Дорослим у цій ситуації важливо
зрозуміти, що все це - природні переживання, які необхідні для розвитку
школяра, бо вони допомагають йому стати дорослим. Якщо відчуваєте, що адаптація
затягується, зверніться до шкільного психолога. Ми маємо стати більш уважними,
доброзичливими, таким чином допомагаючи школяру освоїти цю позицію.
Як забезпечити гармонійне навчання дитини?
У цьому періоді батькам можна скористатися рекомендаціями фахівців
Філадельфійського дитячого центру по забезпеченню «гармонії між домашнім та
шкільним життям дитини» :
1. Надихніть дитину на розповідь про свої шкільні справи. Кожного тижня
вибирайте час, вільний від домашніх справ, та уважно розмовляємо з дитиною про
школу. Запам’ятовуйте окремі імена, події та деталі, які дитина сповіщає вам,
використовуйте їх у подальшому для того, щоб розпочати подібні бесіди про
школу. Обов’язково запитуйте вашу дитину про його однокласників, справи у
класі, шкільні предмети, редагогів.
2. Регулярно розмовляйте з учителями вашої дитини про її успішність,
поведінку та взаємостосунки з іншими дітьми. Навіть якщо немає особливих причин
для занепокоєння, консультуйтеся з учителем вашої дитини не рідше, ніж раз у
два місяці. Під час бесіди виразіть своє прагнення покращити шкільне життя
дитини. Якщо між вами та вчителем виникають серйозні розбіжності, докладіть
усіх зусиль, щоб мирно розв’язати їх, навіть якщо доведеться спілкуватися для
цього з директором школи. Інакше ви можете випадково поставити дитину у
незручне положення вибору між відданістю вам і повагою до свого вчителя.
3. Не пов’язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань та
заохочень.
Знайте програму та особливості школи, де навчається ваша дитина. Вам
необхідно знати, яке шкільне життя вашої дитини, та бути впевненим, що вона
отримує гарну освіту. Відвідуйте всі заходи та зустрічі, які організують для
батьків, використовуйте будь-які можливості, щоб дізнатись, як ваша дитина
навчається та як її навчають.
4. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі.
Встановіть разом із дитиною спеціальний час, коли слід виконувати домашні
завдання, і слідкуйте за виконанням цих установок. Це допоможе вам сформувати
хороші звички до навчання. Продемонструйте свій інтерес до цих завдань та
впевніться, що в дитини є все необхідне, щоб виконати їх найкращим чином. Але
якщо дитина звертається до вас із питаннями, пов’язаними з домашніми
завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх.
5. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.
З’ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв’язок між її
інтересами та предметами, які вивчають у школі. Наприклад: любить фільми -
купіть книгу, по якій поставлений фільм, так виникне любов до читання; любить
гратися - купуйте довідники, так виникне прагнення дізнаватись про що-небудь
нове. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання,
отримані в школі, у домашній діяльності.
6. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та
стабільну атмосферу в домі, коли у шкільному житті дитини відбуваються зміни.
ПРОБЛЕМИ
У НАВЧАННІ П’ЯТИКЛАСНИКІВ
П’ятикласники пристрасно бажають добре вчитися, щоб радувати оточуючих.
Але, зіткнувшись з першими труднощами, часто розчаровуються.
Декілька слів про навчальні проблеми п’ятикласників:
1) Слабка навчальна підготовка у початкових класах.
2) Несформованість вміння аналізувати та синтезувати (нерозвинені розумові
дії та операції), поганий мовленнєвий розвиток, слабкі увага та пам’ять.
3) Нерозвинута воля - небажання, «неможливість», за словами учнів,
примусити себе постійно займатися навчанням. Таких дітей не приваблює мета,
тому що для п’ятикласників характерне переважно емоційне ставлення до своєї
діяльності.
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ
1. Допомагайте школяру у навчанні, домагайтеся, щоб він досконально
зрозумів навіть найдрібніші деталі виконання важкого завдання. Хай навіть
дитина виконає одне-два
подібних завдання і детально пояснить, що та як вона робить.
2. Розвивайте увагу, мислення та пам’ять дитини, грайте з нею в ігри на
розвиток спостережливості (у розвідників, мисливців, індійців на полюванні
тощо), вирішуйте посильні головоломки, розв’язуйте кросворди, шаради. Робіть
усе це якомога частіше.
3. Розвивайте волю дитини, привчайте її до режиму дня, емоційно забарвлюйте
її навчальну діяльність, але не перестарайтеся, інакше може виникнути так зване
«емоційне стомлення»: дитина може стати капризною, роздратованою, плаксивою.
Використовуйте гумор, але не сарказм
та насмішки! Терпіть дитячі жарти, якими б безглуздими вони не були,
використовуйте гумор з метою розрядки та привернення дитини на свій бік.
4. Дуже важливо у навчальних та у всіх інших заняттях допомогти школяреві
виробити об’єктивні критерії власної успішності та неуспішності; з допомогою
дорослих слід розвинути у нього прагнення вдосконалювати свої здібності.
Почніть з вироблення звички добре виконувати домашні завдання.
Активна батьківська допомога школі - обов’язкова умова підвищення ефективності
навчальної і виховної роботи педагогічного колективу, важлива ланка у
здійсненні належної освіти підростаючого покоління.
Сценка до ДНЯ УЧИТЕЛЯ
Антон: Доброго дня! З вами я ведучий програми ПЕКЕЛЬНА
ШКОЛА Антон Галушка.сьогодні ми
спробуємо поділитись з вами справжнім рецептом сучасного вчителя і приготувати
найсмачніший урок. Ви побачите майстер –клас
учителя –ресторатора
Літинської школи №2 Катерини
Цибульської. Доброго дня!
Ми вам дали
500 грн. Ну самі розумієте це все що виділило наше міністерство. Що ви купили?
Катя: червону
ручку ( краще б червону ікру
купила)., , 200 гр. гумору, столову ложку крейди, валер’янку та валідол
Антон: Підготовка до уроку забирає багато енергії.
Як ви відновлюєте свої сили? ( Я ПІДУ В ДАЛЕКІ ГОРИ. Надіває окуляри)
Антон: Катю, розкажіть щось про себе.
Катя: перед
тим як піти у пекельну школу , я працювала в Польщі-збирала помідори. ( тре
помідору) солоденька. Коли ж почула про нові рецепти Нуша не втрималась і
приїхала.
Антон: Нагадую, що спонсором нашої програми є
магазин Барабаш. Магазин Барабаш .Ми
завжди з вами.
Катя: А мій
спонсор-мій чоловік. Він мені купує і принтер і ламінатор.
Антон : я знаю що ви ще й класний керівник. Як ви
себе відчуваєте ?
Катя бере
коника ( ПІСНЯ Я МАЛЕНЬКАЯ ЛОШАДКА)
Антон : А скажіть нам за що найчастіше сварите
своїх учнів?( показує знак заборони куріння) пісня ДИМ СИГАРЕТ С МЕНТОЛОМ
Антон: Катю, як ви підвищуєте свою кваліфікацію?
Чи берете участь у вебінарах?
Катя:
Нещодавно я вивчила як істи китайськими палочками . (КИТАЙСЬКА МЕЛОДІЯ) бере 2
указки складає. Та потім покажу.
Антон: А щовм думаєте коли затримують зарплату? ( ОЕ Я ТАК БОЮСЯ КОЛИ
ТЕБЕ НЕМА)
Гортає в
календарі останні дати
Антон: Ви дозволяєте своїм учням перездачі?
Катя:
Звичайно ж ні ( учень благає. ДВІЧІ В ОДНУ РІЧКУ НЕ ВВІЙДЕШ )
Антон: Що ви думаєте про свій предмет ( Пономарьов Я ЛЮБЛЮ ТІЛЬКИ ТЕБЕ) цілує диплом
Антон :
Який у вас настрій у цьому навчальному році?
Катя одягає
зірку Сердючки ( ВСЕ БУДЕТ ХОРОШО) чисте цибулю
Антон: знаю ви не лише гарний учитель а ще й
чудова господиня. Ви чистете цибулю і не плачите?
Катя: Я вже звикла. Я ж 20 років пишу ці конспекти
уроків і не плачу
Антон:
А що це у вас за приправа?
Катя: Це
перчений імпровізин. Ця приправа додасть особливого смаку сучасному уроку. Ти
знаєш, Антон, до моєї страви треба ще
додати банку любові до кави ( ДО ДІТЕЙ) . прикрасити все гілочками радості.
Перед подачею добавити ложку спокою та відро професіоналізму ( ставить відро)
Антон: Як ви відчуваєте себе коли урок скінчився? АРИЯ Я СВОБОДЕН (
скидає все)
Антон: Скажіть , а що ви думаєте робити коли
вийдете на пенсію? ( ЛЕПС Я УЕДУ ЖИТЬ В ЛОНДОН)
Катя з
сумкою англійською виходить
Антон: Шановні учителі! Якщо ви хочете знати як
поєднати кухню і учителювання-дивіться нашу передачу ПЕКЕЛЬНА ШКОЛА з понеділка
по п’ятницю на каналі Орегано. Вам Катерино дякуємо що поділилися рецептом
сучасного уроку. Сподіваємося що він стане у пригоді усім учителям, особливо
тим, хто працює в НУШ.
Разом :
СМАЧНОГО!
На лавочці сидять дві бабусі і одна з них плаче, бо її
внучка збирається стати вчителькою.
Бабуся 1: Здоров Пилипівна, як справи?
Бабуся 2: Здоров, Несторівна, погано все, валідол п'ю, внучка з розуму зійшла, прости Господти-и-и… Ото тих сералів як надивиться.. Якби ж було до толку якого, га-а-а…
Бабуся 1: Здоров Пилипівна, як справи?
Бабуся 2: Здоров, Несторівна, погано все, валідол п'ю, внучка з розуму зійшла, прости Господти-и-и… Ото тих сералів як надивиться.. Якби ж було до толку якого, га-а-а…
Бабуся 1: І чого б то така придибенція?
Бабуся 2: А така придибенція, що всім придибенціям найбільша придибенція! Світ такої придибенції з усіх придибенцій придибенції не бачив!
Бабуся 1: І що? Так уже й не бачив!
Бабуся 2: Так і не бачив. Бо моя вчителькою хоче стати... (пхикає)
Бабуся 1: А хіба погано вчителькою бути? Указочкою собі по дошці водиш, та й водиш! Ще ж не мішки на горбі тягати, н-дя… Язиком плескать, тю-ю.. Знала б ти чого, Пилипівна, ревіти та душею трясти!
Бабуся 2: Та що ж хорошого, діти знаєш зараз які грамотні, що ну! Такі вже грамотяки, що прямо як на тих цукерках написано. Шиколадних.
Бабуся 1: А що там написано, на тих цукерках? Я вже стара, не добачаю прочитати.
Бабуся 2: Йо-ма-йо!
Бабуся 1: Не ругайтеся, Пилипівно!
Бабуся 2: Я й не ругаюся, Боже збав, то на цукерках таке. Внуку хтось угостив. То мені дала укусить на оцей зуб, що сиротою в роті зостався. Ото тепер і діти такі. Тоже сироти. Тіко на розум. Точно – сполшне тобі йо-ма-йо! Їм тільки гуляти, вчитися не хочуть, нервів не хватить. А ти про указку. Та якби тою указкою, прости Господи, можна було би якого перехрестити, та по тому мєсту, що м’яке. Гляди, може, й діло було би, та наука полізла би в голову через те самеє мєсто. А то ж тепер – не тронь! А воно тобі лобурем і виростає. Навчиш таких, ага..
Бабуся 3: Здрасьтє, дєвочки, про що так цікава діскусія? (сідає на лавочку)
Бабуся 2: Так от у Пилипівни внучка вчителькою хоче стати...
Бабуся 3: Йо-ма-йо!
Бабуся 2: Ти що, цукерки такі їла?
Бабуся 3: Нє, то я так ругаюся.
Бабуся 1. А що, і тобі професія не дуже?
Бабуся 3: А де ж там те дуже, га? Де те дуже?! От ще, це ж купа зошитів, табличку множення щодня повторяй, а там, як заміж вискоче, то в хаті голодний чоловік і діти, у школі нєрвотрьопка, а ти чоловікові замість борщу уроки готуй…
Бабуся 2: Ось я і кажу ...
Бабуся 1: Ну ні, ви не праві, а якщо вона завучем, а потім і директором стане?
Бабуся 2: Ага, та до того часу посивіє.(ридає) Директором? Внучка? Та ти що, це ж взагалі круглий рік тобі пиши звіти, якісь накази, санстанція бацилами засмикає, районо усю душу витрясе, а молоді вчительки неслухів директором лякатимуть, як тою чупакаброю!..
Бабуся 1: А платять-то − капєйкі!
Бабуся 3: Ну да, але ж бувають і інші роботи таки гарні... Грошовиті…
Бабуся 1: Там хорошо, де нас нема!
Бабуся 3: А нас нема ніде!
Бабуся 1:Як це – нема нас ніде?
Бабуся 3: Бо ми на пенсії!
Бабуся 2: А може, онука таким вчителем стане, як вчителі з нашої школи, і любити її учні будуть, і поважати?
Бабуся 1: Так, але поки ще вона виросте, вже й не знаєш, чого й чекати.
Бабуся 3: А скільки років внучці?
Бабуся 1: Так п'ять, читає сама, співає. Рахує до десяти…
Бабуся 2: Тьху ти, чого заздалегідь переживати, ще стільки часу, можна вибрати, де працювати і і як заробляти. А можна й передумати.
Бабуся 1: Може і правда... Шановні вчителі, а що скажете – чи варто внучці вчителем працювати?
Бабуся 2: А така придибенція, що всім придибенціям найбільша придибенція! Світ такої придибенції з усіх придибенцій придибенції не бачив!
Бабуся 1: І що? Так уже й не бачив!
Бабуся 2: Так і не бачив. Бо моя вчителькою хоче стати... (пхикає)
Бабуся 1: А хіба погано вчителькою бути? Указочкою собі по дошці водиш, та й водиш! Ще ж не мішки на горбі тягати, н-дя… Язиком плескать, тю-ю.. Знала б ти чого, Пилипівна, ревіти та душею трясти!
Бабуся 2: Та що ж хорошого, діти знаєш зараз які грамотні, що ну! Такі вже грамотяки, що прямо як на тих цукерках написано. Шиколадних.
Бабуся 1: А що там написано, на тих цукерках? Я вже стара, не добачаю прочитати.
Бабуся 2: Йо-ма-йо!
Бабуся 1: Не ругайтеся, Пилипівно!
Бабуся 2: Я й не ругаюся, Боже збав, то на цукерках таке. Внуку хтось угостив. То мені дала укусить на оцей зуб, що сиротою в роті зостався. Ото тепер і діти такі. Тоже сироти. Тіко на розум. Точно – сполшне тобі йо-ма-йо! Їм тільки гуляти, вчитися не хочуть, нервів не хватить. А ти про указку. Та якби тою указкою, прости Господи, можна було би якого перехрестити, та по тому мєсту, що м’яке. Гляди, може, й діло було би, та наука полізла би в голову через те самеє мєсто. А то ж тепер – не тронь! А воно тобі лобурем і виростає. Навчиш таких, ага..
Бабуся 3: Здрасьтє, дєвочки, про що так цікава діскусія? (сідає на лавочку)
Бабуся 2: Так от у Пилипівни внучка вчителькою хоче стати...
Бабуся 3: Йо-ма-йо!
Бабуся 2: Ти що, цукерки такі їла?
Бабуся 3: Нє, то я так ругаюся.
Бабуся 1. А що, і тобі професія не дуже?
Бабуся 3: А де ж там те дуже, га? Де те дуже?! От ще, це ж купа зошитів, табличку множення щодня повторяй, а там, як заміж вискоче, то в хаті голодний чоловік і діти, у школі нєрвотрьопка, а ти чоловікові замість борщу уроки готуй…
Бабуся 2: Ось я і кажу ...
Бабуся 1: Ну ні, ви не праві, а якщо вона завучем, а потім і директором стане?
Бабуся 2: Ага, та до того часу посивіє.(ридає) Директором? Внучка? Та ти що, це ж взагалі круглий рік тобі пиши звіти, якісь накази, санстанція бацилами засмикає, районо усю душу витрясе, а молоді вчительки неслухів директором лякатимуть, як тою чупакаброю!..
Бабуся 1: А платять-то − капєйкі!
Бабуся 3: Ну да, але ж бувають і інші роботи таки гарні... Грошовиті…
Бабуся 1: Там хорошо, де нас нема!
Бабуся 3: А нас нема ніде!
Бабуся 1:Як це – нема нас ніде?
Бабуся 3: Бо ми на пенсії!
Бабуся 2: А може, онука таким вчителем стане, як вчителі з нашої школи, і любити її учні будуть, і поважати?
Бабуся 1: Так, але поки ще вона виросте, вже й не знаєш, чого й чекати.
Бабуся 3: А скільки років внучці?
Бабуся 1: Так п'ять, читає сама, співає. Рахує до десяти…
Бабуся 2: Тьху ти, чого заздалегідь переживати, ще стільки часу, можна вибрати, де працювати і і як заробляти. А можна й передумати.
Бабуся 1: Може і правда... Шановні вчителі, а що скажете – чи варто внучці вчителем працювати?
Новорічне диво
Ведуча : В
одному царстві, в одному государстві жили собі цар із царицею. І була в них
красуня-донечка , але дуже вередлива.
Тому місцевий народ прозвав її Царівною-Несміяною.
Глашатай:
Цар-батечко видав указ. Хто розсмішить Царівну-Несміяну, тому його царська
величність дарує міх щастя, 2 міхи здоров’я, 3 міхи жита, щоб було добре вам
жити, тонну кукурудзи, щоб було добра від пуза.
Ведуча : І
пішли чутки по всіх царствах-государствах. І став народ думу думати: що робити
і як робити, щоб Царівну-Несміяну розсмішити.
Цар: Наша
маленька донечко, наше ясне сонечко. Чого ти хочеш?
Цариця : Може
цукерку?
Несміяна : Не
хочу!
Цариця : Не
хоче.
Несміяна :
Віддай!
Цариця: Може
фруктів заморських?
Несміяна : Не
буду!
Цар :
Поглянь у вікно. Новий рік на порозі. Загадай бажання. Адже в Новорічну ніч
здійснюються усі мрії.
Несміяна:
Хочу…хочу… кохання великого.
( пісня Веll про горбуна-виходить зігнутий
принц і подає їй каблучку)
Несміяна: А-а-а!
я передумала! Не хочу кохання! Хочу…хочу… казку!.
Глашатай :
Цар-батечко, цариця-матінко! Приїхали гості казкові забугорські. Просять їх
прийняти.
Цар :
Проси!
Ведуча:
Царський указ у государствах всіх почули
І
сьогодні в казку нашу прибули
Дракула , румунський граф
Що
безсмертний у віках.
Вам Нафаня приніс ватрушки.
Гарі Поттер-зілля з ніжок мушки.
Хор Вірьовки-по частушці.
А пірат довго думати не хтів.
І метелика привів.
Гарі Поттер:
Гарі Поттер я ,маг білий,
Хоч маленький , але смілий.
Волдемор мене боїться
До зорі йому не спиться
Кину зілля я краплинку
Й зачарую всю ялинку.
Пірат :
Пірат, Дімон я бородатий.
Маю клад на острові багатий.
І його я розкопаю
Всі скарби порозкладаю
По найкращим швейцарським банкам.
А ось один із моїх скарбів
Я вам метелика привів.
Метелик :
Метеликом мене назвали
І сюди чомусь позвали
Я зимою не літаю
Бо у коконі тепленькому
На зиму засинаю.
Я солоденьку квіточку люблю.
З нею всю росу струшу
І на гілля почіплю.
Нафаня: Здавна
кажуть , що домовики
В хаті знають всі ходи
Нафанею мене всі кличуть.
Це ім’я мені так личить
Я приніс вам із печі
Теплі з маком колачі.
Граф Дракула: Я Граф
Дракула, князь пітьми
Мене усі бояться , тікаючи хто куди.
Я на людей наводжу страх
Вони добре знають
Що все в моїх руках.
Запрошую усіх я
На свій бал.
У царство темряви
І старих дзеркал.
Який буде опівночі
Як новорічна стрілка
Скаже : БАМ! ( ха-ха-ха)
Сьогодні я приніс оці дари
І їх повішаю на ялиночку
Ось сюди!
Несміяна :
А-а-а! Ні-і-і! Не годиться така казка! Я не таку казку хотіла!
Баба Яга: Тю-ю-ю!
Хто тут ниє-виє на все царство? Ти диви яка примхлива! Чого нюні розпустила? То
їй не таке! Це їй не таке! Новий рік на порозі , а вона реве! ( реве ще дужче)
Баба Яга: Бачу
не буде діла! Треба викликати допомогу! (дзвонить Кощію. Пісні Т. Кароль. Алло, пупсік)
Альо! Кощійчику! Це я твоя кохана Ягуся! Я в деякому
царстві , а тут таке…. Ти собі навіть не уявляєш.: ниє, виє, ще й кричить, та
ногами тупотить. ( реве)
Чув-чув?
Кощій :
Такого я ще не чув. За мить буду!
Баба Яга :
Кощійчику, тут кажуть непогані гроші дають тому , хто оцю…. Розвеселить(
показує на Несміяну)
Кощій : Яга!
Ну знайшла проблему! А наш коронний номер ( танцюють-Несміяна реве)
Ти диви яка! Та що ж тобі треба? Яга! Їй не сподобалось.
Б. Яга: Тобі
не сподобалось?
Несміяна : Ні!
Геть з мого царства! ( Злазить з трону і мітлою їх проганяє)
Глашатий : Ваша
високосте! До вас Вірьовка проситься
Несміяна : Що це
ти таке мелеш? Яка ще Вірьовка?
Глашатий : Хор
такий. Хор ім.Вірьовки
Несміяна : Ой,
давай вже ту Вірьовку!
Хор співає
JINGLE BELLS
Dashing
through the snow,
In a one-horse open sleigh,
Over the fields we go,
Laughing all the way.
Bells on bob-tails ring,
Making spirits bright,
What fun it is to ride
And sing a sleighing song tonight.
Chorus:
Jingle bells, jingle bells, jingle all the way!
O what fun it is to ride in a one-horse open sleigh.
Jingle bells, jingle bells, jingle all the way!
O what fun it is to ride in a one-horse open sleigh.
In a one-horse open sleigh,
Over the fields we go,
Laughing all the way.
Bells on bob-tails ring,
Making spirits bright,
What fun it is to ride
And sing a sleighing song tonight.
Chorus:
Jingle bells, jingle bells, jingle all the way!
O what fun it is to ride in a one-horse open sleigh.
Jingle bells, jingle bells, jingle all the way!
O what fun it is to ride in a one-horse open sleigh.
Несміяна: І не смішно! І не весело! А й справді за
вікном зима, на порзі Новий рік і ялинка , й подарунки, всім весело, радісно. А
я? Пообіцяли мені всілякі дива в Новорічну ніч! А де вони, дивА? Дід Мороз із
Снігуркою де?
Виходить цар з царицею.
Цар: Так ! ми говорили тобі , що дива в Новорічну ніч
трапляються. Годі плакати
Цариця: Подивися , хто завітав до тебе в царство!
Під пісню БИ2 ЗИМА-виходять Дід
Мороз і Снігурка
Несміяна : Оце диво, так диво! Справжні Дід Мороз і Снігурка
Дід Мороз: Всіх вітаємо вас зі святом
З дальніх ми
прийшли доріг
В кожне
графство-государство
А тепер в гостях у
вас
В цей зимовмй
новорічний час.
Снігурка: Хай новорічна добра казка
Подарує тепло і
ласку
Хай ялинка , що
вогнями сяє нині
Щастя принесе усій
вашій родині!
Сценарій до Дня
захисника Вітчизни
-
Доброго
дня, дорогі учасники та глядачі!
-
Ми
раді вас вітати у цьому залі.
-
Уже
стало доброю традицією організовувати свята у нашій школі.
-
Ось і
ми сьогодні зібралися для того, щоб привітати зі святом юнаків та провести конкурсну
програму для майбутніх захисників Вітчизни.
-
Народна
мудрість стверджує, що земля може нагодувати людину своїм хлібом, напоїти водою
із своїх джерел, але захистити себе не може.
-
Тому
це святий обов’язок – захищати рідну землю.
-
Нелегка
військова служба. Уранці-підйоми, багатокілометрові пробіжки і армійська
дисципліна.
-
До
уваги усіх присутніх! У нашій школі сьогодні проводиться випробування для
зарахування до нашої “
Поліцейської Академії ”.
-
Вибач,
а чому поліцейської?
-
Ти що
не дивився крутих бойовиків? Там завжди перемагають сильні, добрі й відважні
поліцейські. Тому і ми вирішили відкрити Академію для справжніх чоловіків нашої
школи.
-
Запрошуємо
наших курсантів. Ваші оплески!
-
Шановні
курсанти! Ласкаво просимо до нашої Академії. Звання «кращих” отримують лише ті, хто пройде всі
випробування. Вони і будуть нагородженні дипломами нашої Академії.
-
Так!
Боротьба буде нелегкою! Але бажаємо усім перемоги!
-
Оцінювати
та слідкуватиме за конкурсами буде наше журі у складі…..
Конкурси
-
Отже,
у 1 конкурсі, усі учасники стають у шеренгу. По моїй команді ви виконуватиме
різні команди. Ми перевіримо вашу координацію і реакцію. Рівняйсь ! струнко!
Ліворуч ! праворуч ! на місці кроком руш ! 1, 1, 1, 2 , 3. На місці стій !1,2
-
Ні
для кого не секрет, що на подвиг чоловіків надихали прекрасні дами. Зараз ми
дізнаємось, хто є вашою музою і дамою серця.
( із закритими очима намалювати портрет дівчини)
-
Український
солдат має бути і ситим і нагодованим. Кожен з вас колись може бути черговим по
кухні. Усіх однополківців треба ногодувати швидко і смачно. Зараз ми будемо
перевіряти, яким буде солдат-голодним чи ситим-якщо ви годуватимете.
( оббирання картоплі на швидкість)
-
У
конкурсі «Медсестри” дівчата
будуть вам допомогати. Адже, жінки мають піклуватися про своїх солдатів. І щоб
бути готовим до всього –будемо вчитись бинтувати поранених. ( бинтування руки)
-
Який
же це солдат, що не вміє пришити собі ґудзика?перевіримо вашу майстерність і в
цьому.
-
Наступний
конкурс покаже, як швидко ви одягнетесь у військову форму.
-
В
народі кажуть «Етикет –не секрет”. Його повинні дотримуватись усі. Отже , наступний етап наших завдань дасть
змогу перевірити , як дотримуються правил етикету наші курсанти. Конкурс
називається «Джентельмен” . (
ситуація- йдучи вулицею, ви побачили свою
знайому. Як ви з нею привітаєтесь? Вона-на протилежній вулиці. Потрібно
привітатись так, щоб не привернути увагу перехожих)
-
Далі
ми побачимо,як гарно ви вмієте танцювати( танцюють під різну музику)
-
Уявіть
, що ви у зоні хімічного зараження. Ваше завдання-правильно одягнути протигаз.
-
За
допомогою різних предметів вам потрібно замаскуватись.
-
Ось і
визначились курсанти, які будуть навчатись у «Поліцейській Академії”. Ми ще раз вітаємо наших хлопців із
святом! Бажаємо усім незламної волі, богатирського здоров’я та завжди бути
справжніми чоловіками у будь-якій ситуації. Зі святом!!!
Золоті правила класного
керівника
1.
Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.
2.
Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо,
коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з
нею чесний і відвертий.
3.
У вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до
порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним
найсокровеннішим.
4.
Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне.
Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.
5.
Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати
запас енергії завдяки природі, мистецтву.
6.
Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що
вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати
дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона
відповість тим самим.
7.
Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям
завжди цікаво.
8.
Завдання вчителя, як особистості: „знайди
себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти
собою і допомогти дітям зробити те саме.
9.
Учитель повинен володіти мистецтвом
індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній
вогник самоповаги.
10.
Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому
кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба
рахуватися.
11.
Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний
розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.
12.
Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її
почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки.
Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість
особистості, гідність дитини.
Вчителю необхідно виховувати у дітей самодисципліну,
боротися з лінощами. Разом з батьками слід добиватися того, щоб дитина сама
себе обслуговувала. Діти повинні розуміти, що навчання у школі – це їхня
найважливіша робота.